Bebeğim 4,5 aylık sürekli meme reddi yaşıyoruz tam düzeldi diyorum yine sil baştan başlıyoruz.Aklınıza gelebilecek her pozisyonda emzirdim bi amuda kalkıp emzirmediğim kaldı inanın emeceğini bilsem onu da yapardım.Boynuma emzirme kolyesi astım,sütyenimin askısına oyuncağını astım.Yatakta zıpladım,evi dolaşarak emzirdim.OLMADI!OLMADI!OLMADI!!!
sürekli ağlıyorum Allah rızası için şunu yap belki emer dediğiniz bir yöntem var mı?