İyi akşamlar güzel anneler bi sorum olacak🙏🏻
3 aylık oğlum fitilsin asla kakasını yapamıyor. Sekiz güne kadar bile beklediğim oldu bekleyip görmek istedim kaç günde yapacağını ama çok sıkıntıya girdi uyuyamadı o yüzden fitil koydum yine maalesef😔çocuk doktorumuz bu aylarda normal olduğunu söylüyor tatmin olamadık çocuk cerrahına da gittik o da ilerleyen zamanlarda yoluna girer ama değişmezse bunun özel bölümü var ona götürmeniz gerekiyor dedi. Bu arada zeytin yağı, kantaron yağı vs önerilen her şeyi denedim. Anne sütüyle besleniyor nadiren dışarda olduğumuz zaman falan mama da verebiliyorum bazen. Başına gelen ya da bi önerisi olan varsa yazarsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏🏻🥰