Bebeğim 3 aylık bu aralar öksürük ve hırıltı vardı doktora gittik hava verdi hava alıyoruz ama iştahsız beni emmiyor acaba emmek mi istemiyor diyorum sağıp vereyim diyorum onunda almıyor mama yapıyorum onuda yemiyor neden anlamadım hep açmış gibi geliyor ne yapcam bilmiyorum