Meryemderin Kızlar bebeğim 4 aylık her gören kulağını deldir diiyp duruyo bende kıyamıyorum ve daha çok küçük.. Eli şuan kulağına gitmezmiş rahat olurmuş diyorlar ama ben hiç deldirmek istemiyorum şuan ne yapmalıyım sizce
Kevseryldz Meryemderin valla bende kıyamıyorum ama doğru söylüyolar bi yandan galiba 5 aylık olunca bende deldireceğim
Zlm Meryemderin bence deldirme yazık çok minik yan yattiginda rahatsız eder onu birseyleri anlayınca deldirirsin
Meryemderin ecemm-6161 Zlm Selinglr melike5461 valla bana kalsa hiç deldirmem kendi yetiştiğinde isterse deldirsin diyorum
Meryemderin Kevseryldz aşı olacağı zaman bir gün önceden düşünmeye başlıyorum deldirmeye hiç hazır değilim şuan 😊
Selinglr Meryemderin aynen ya ne gerek var 😂 5 6 olsun canı ısterse deldiririm yada biraz daha buyuyunce
ilknuraydinnn İstemiyorsanız deldirmeyin, çocuk sizin. Ben kiyamiyordum 4 aylıkken annemle gönderdim. Deldirip getirdi, çabucak iyileşti.
Cicekkizliya Meryemderin bnde çok dusunuyrm arastryrm evet deldirenler memnn oluyo hemen iyileşti çocuk elininkulagina gotrmuyo dio… Mantıken de doğrudur..büyüdüğünde kulağını çekerek küpeyi çıkarmaya çalışır iyileşme süresi artar. 2 yaşına gelince delidir diyenler neden 2 yaş Bilmediğim iicn soruyrm. Ben biyerde 1 yaşına tammlyrms kulak gelişimi die okudum ama kendi doktoruma da sorup fikrini alcam
Zeynephatice Meryemderin 18 aylık kızım kaç yere sorduk delmediler küçük diye 2 yaşında diyolar.küçükken deldirince ilerde sarkma yapıyor kötü gözüküyor dediler
1prens1prensess Meryemderin ben şahsen kendi fikrim olarak evet eli kulağa gitmeden deldir ek istedim fakat deldiriceğim yer 6.ay aşısı olmadan delmiyoruz dedi 6ay aşısına 3 gün var 2 hafta sonra falan deldiriciğim
HaticeAksak Meryemderin Kızım 8aylık iki ay önce kulağını deldirdim. Götürdüğüm sağlık kabininde ki hemşire bebekler büyüdüğünde çok zor oluyor. En iyisi böyle küçükken delinmesi dedi. Eli hiç kulağına gitmedi ve çabucak atlattık. Kulak memesi sarkması falan mümkün değil benim kulağımı annem 2 aylıkken deldirmiş şu an çok normal. Bence deldir ilerde sen zorlanırsın hem daha çok ağlarlar hem kulakla oynarlar.
Oyku_nisa Meryemderin benimkisi 8 aylık kupesinide aldım 2ay önce ama hala deldiremedim kıyamıyorum yaşında deldirmeyi düşünüyorum yada 2 yaşında aklı başına gelsin iyice çünkü şuan sürekli kulağını cekistiriyor ağrıyor cekistiriyor sıkılıyor cekistiriyor anlamıyor oyuzden 2 yaş ideal bence