Bebeğim 3 ay 23 günlük prematüre. 1aydır güzel emmeye başladı ama geç emmeye başladığı için çok çok bir sütüm yok 😪 o yüzden mama takviyesi yapıyoruz. Ama mama yerken asla istemiyo çığlık çığlığa ağlıyor istemiyor 😭 zorla veriyorum. Doktora söyledik sütün yetiyodur diyor ama sadece emdiğinde uykusuzluktan çatlasada uyumuyor ağlaya ağlaya biberonu veriyorum yedikten sonra uyuyor demekki sütüm yetmiyor… Ama neden ağlıyor biberon ağzındayken hem ağlıyor hem içiyor çok zorlanıyorum artık 😔