Merhaba anneler tam 1 hafta önce ateşlendim 2 gün sürdü sonra hafif öksürük derken tat ve koku gitti. Yeni taşınmıştım ağırlaşmadığım için test de vermedim evden de hiç çıkmadım zaten kimseye temas etmedim bu süreçte. Şunu sormak istiyorum yarın belirti başlayalı 9. Gün oluyor test versem negatife dönmüş mü olur. Aşı için vermek istiyorum ama 1 hafta zaten çektim birdaha 10 gün kapanma olacak evde tam bitme zamanında. Sizce ne yapayım kafam çok karışık. Antikor testleri de çok pahalı 😔