İyi akşamlar. Bugün bebeğim gündüz uykusunu kaçırdı. Ne yaptıysam uyutamadım. Çok huysuzlandı. Hâlâ emziriyorum memede uyuyor gibi ayağıma koyar koymaz ağlamaya başlıyor ve hiç susmuyor. Uykusunu mu kaybetti ne yapabilirim acaba ya. Bu durumu yaşayan var mı