Arkadaşlar sırayla günlerimi yazıyorum
25 temmuzda adet oldum 5 gün sürdü
7 ağustosta adet oldum 5 gün sürdü
21 ağustosta adet oldum 3 gün sürdü
3 Eylül akşamı yani dün lekelenmem geldi bugünde leke devam ediyor ama çok değil böyle adet çokluğu kadar yok doktoruma sormuştum 22 ağustosta telefonda konuştuk bana ara kanaman olmuş normal tekrarlarsa gel demişti daha önceki postlarimda bahsetmiştim geri çekilme yöntemiyle korunuyorz malum sebeplerden dolayı linclemeyin önceki postlarimi okuyabilirsiniz. Sizce bu gelen lekelenme neden olmuş olabilir? Varmi yaşayan ya da yakınınızda yaşayan?