Mete112 4 aylık olupta hala gaz sancısı derdi çeken var mı benim gibi sadece merak ediyorum. Bebeğim sürekli gaz sancısı çekiyor günde 57393920 kere gaz çıkarıyor bi türlü bitmiyor geceleri gazdan kıvranıyor hala 4. Ay a girecek 5 gün sonra bi tülü bitmedi
Teemo07 Mete112 biiizzzz 5 aylık oldu hala. Sabaha karşı g.tü başı ayrı oynar. Gazı varsa da gece boyu yan yatar. Bende gece boyu onu tutarım yuvarlanmasın diye öne arkaya. Bazen çok şiddetli oluyor dakikalarca çığlıkla ağlıyor bazen de kolay çıkarıyor. Ama var yani. 🤦🏻♀️ Zaten kolikti ancak bu kadar düzeldi.
Veyselaras Mete112 4ay 19gunluk hala arada bütün gece uyumadigi zamanlar oluyor msjlar ilaçlar fayda etmiyor
Ozbk Mete112 sab simplex alın gaalza çok fayda ediyor damla. Ben onu iciriyodum gazı rahat çıkarıyordu.
Gamzegeneske21 Mete112 3bucuk aya kadar devam ediyoduartik gaz icin verdigim her turlu ilacı kestim o günden sonra gaz sancısı falan kalmadı kullanıyorsaniz denemenizi tavsiye ederim suan 4 bucuk ayligiz