Hanbebek Oğlum sürekli ıkınıyor uyanınca uyurken meme emerken ama normalde gezerken yerde sorun yok bilerek mi yapıyor acaba yada bir sorunu mu var ki acaba
Minel355 Hanbebek ayyybenim kızımda 1 aylık devamlı ikiniyoo devamlı halbuki hergun yapar ama özellikle emerken çok ikiniyo
Beren28 Minel355 ıkınmazı osurmak istiyor ama osuramouor ondan gazdan yani sancısı olmasın da .. beniö kızım 2 aylıktı sabaha kadar ıkınıdeıd emerken ıkınırdı cok üzülürdüm osuramazdı hep sabaha doğru osurur kakasını yapardı
Hanbebek Beren28 Minel355 evet benimki büyük birde gaz sorunumuzun olduğunu düşünmüyorum dizin bebişiniz küçük gazdan dur büyük ihtimal
Hanbebek Ebru7 tarihe girdim 😂ne bilim sürekli ıkınıyor kabız da deil sanki bilerek yapıyormuş gibi kaç aylıktı sizinki ıkınırken
Hanbebek Beren28 7 buçuk aylık oğlum bizim gaz sıkıntımız yok istediği zaman maşallahı var osuryor gegiriyor 😂