Kubra00 Merhaba sevgili annelerim, 15 aylık oğlum için pipetli ve akıtmayan suluk arayışındayım, ters çevirip sallayarak bütün suyu döküyor ıslatıyor kendini ve de oyuna çeviriyor su işini. Bu konuda sizin tavsiyeleriniz ve deneyimleriniz nasıl acaba?
glnihal Kubra00 aynen bizim de aynı şekilde bu gibi bir ürüne ihtiyacımız var . Ben de şurqda bekleyeyim :)
GokSuM Kubra00 ben aventten çok memnunum. 2 tane var. Gün içinde ikisini de bitiriyor. 14 aylık. Kendi de açabilmeye başladı, rahatım yani. Kırılmıyor. Akıtmıyor ama şöyle diyeyim dışta kalan 2 cm lik bir pipet ucu var orada su kaldıysa ki genelde kalıyor o birkaç damla damlama yapıyor haricinde damlama yapmıyor.
UraSsmom Kubra00 Ben ilk 1yaşında nuby almıştım ebebekten. Gayet memnundum asla akıtmıyo defalarca düştü taş gibi uygun da fiyatı. Meyve suyu vs için 2. kez aynısını almak istedim ama yok artık sanırım aynı markanın farklı sulukları var. Bu sefer tomme tippe aldım oda çok iyi nuby e göre biraz pahalı
Fthnf_ Contigo kullanıyoruz kalitesi tartışılmaz. Ama pipetler illaki zarar görüyor ve yedek parça temini suluk kadar pahalı oluyor. Avent yeşil suluk da da aynı şey geçerli. Fiyatlara bakarken yedek pipet tarzındaki parçalara da bakın bence