Kızlar koku ve tat kaybım vardı bugün 3. Günüm dün ve önceki gün hiç alamıyordum koku bugün yakından koklayınca aldım bıseylerin kokusunu ama bazılarını yine alamıyorum bu gelmesınin belirtisi mi tat da gelmedi koku gelince tat da gelmiyor muydu sizlerde nasıl oldu?