Elifatakli_15 Bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olucak sünnet ettirmeyi düşünüyorum ama hangi doktora ve hangi hastaneye bilmiyorum İzmir de sünnet ettiren anneler bana bilgi verir misiniz?
BirAlparslanAnnesi Elifatakli_15 ayy küçükken yaptır eeenn temiz iş rahat rahat bende tam 3 aylıkken yaptırdım ilk gün az mızmızlandı sonra okadar cabuk iyileştiki maşallah üroloji doktoruna götürmen lazım genel cerrah çocuk ürologu bunlar sünneti yapabilirler
Demetbulut Elifatakli_15 6 aylikken yaptirdik cok rahat gecirdik genel anestezi oldu devlet hastanesinde
BirAlparslanAnnesi Elifatakli_15 hiç bekleme derim zaten hepi topu varya 10 dk bile sürmüyor ben bebeğimi verdim içeriye daha gözyaşımı silmeden geri verdiler bana hop iki dk da olmuştu 🤩
Oykuaygun Elifatakli_15 şirinyerde Bi klinik var tam adını hatırlayamadım orası için çok iyi diyorlar. Fiyat alıp gitmeyi düşünüyorum