birtosbikannesi kızlar bebegim hala oturamiyor desteksiz bi iki dk dursa sonra hoppp devrilio ne yapmam lazim bu bi sorunmu dr da sordum bi ay daha bekleyin dedi bu bir ay daha oturamazsa nolcak bilgisi olanlar cvplayabilirmi emeklemede yok dişde
Bebek-annesi birtosbikannesi emekleme ve diş olmaması normal. Ama oturamıyor derken kaçıncı ayda oturtmaya başladınız destekli olarak ?
Mom62636362 birtosbikannesi her bebeğin gelişimi bir olmaz. Bana anormal gelmedi ama elbette ben bir uzman değilim. Önemli olan doktorun ne dediği. Egzersiz yaptırıyor musunuz?
BirAlparslanAnnesi birtosbikannesi https://instagram.com/yonca.gorgul?utm_medium=copy_link bu hanımefendinin sayfasına biraz gözat acayip işe yarıyor videolarını izle ve bebeğine egzersizler yapabilirsin hatta yoruma yaz istersen genelde dönüyor🌸
Alanbebek birtosbikannesi canm bızde 7 aylıktı oturmaya basladık sık sık mama sandalyesınde oturtun sımdı 10 aylık kendısı oturup kalkıyor
birtosbikannesi Bebek-annesi ya söyleki cok yeri seven bir bebek degil yerde maksimum 5 dk kalio sonra aglio kucak bagimlisi ondan mi aceba bi iki aydr ara ara oturtmaya calişiorum
Emine_1245 Bu ayda hep oturdun onu. Bi bakmışsınız artık düşmüyor. Oğlum tam sekiz buçuk aylıkken tam desteksiz oturmuştu .
Bebek-annesi birtosbikannesi normalde 4. Ay itibariyle destekli oturtun diyor doktorların bazıları oturmayı anca öğrenirler diye. Kucağı sevdiği içinde olabilir ama önüne sevdiği oyuncakları koyup bol bol oturtun destekli olarak zaman tanıyın bide karın üstü zaman geçirsin sırt kasları kuvvetlenmesi için. biraz gözlemleyin bir iki haftaya fark eder mutlaka bence
birtosbikannesi Alanbebek tşk cnm denicem mama sandalyesinde oturtmak iyi gelirmi gün içinde oturtsam
Deletedmom5284 Benim kızımda 1 yaşında düzgün oturdu gelişim geriliği vardı 8 aylıkken fizik tedavi görmeye başladı, fizyoterapist ile görüşün isterseniz
birtosbikannesi Deletedmom5284 cnm dr görüştüm herhangi bir gelisim geriligi yok cok şükür normal dio ama bn kafaya takiorum erkek bebekler daha gec tamamlar bazi seyleri dio
Alanbebek birtosbikannesi gün içinde süreklı oturt canm yarım saat rahat bırak kalsın ben hep ögle oturtarak alıstırdım sımdı kendısı oturup kalkıyor bizde oturamıyorduk devrılıyoduk ben gec oturtmaya baslamıstım oyuzden gun ıcınde uyanık oldugu zamanlarda hep mama sandalyesınde oturttum önune oyuncak verdım o şekilde alıstı
Ylcmelis birtosbikannesi bnm kızım da 8ay 24 günlük normal oturr ama çok hareketli etrafa çok uzanır felan bazen dengesini kaybedip düşebilşyor
tuba27 birtosbikannesi gün içinde bol bol oturtun,bu ay oturması lazım artık arkasına bişey koyun kafasını çok sert vurmasın ama düşsün,geriye düşmenin tehlikeli olduğunu idrak edince düşmez inşallah..geçmiş olsun
Elanora Herhangi bir sepetin içinde kenarlarına koruyucu koyarak desteksiz oturtmaya çalışın. Siz destekledikçe kendi başına oturması daha uzun süre bilir. Her bebek gelişimi farklıdır canınızı sıkmayın
mmek_2014 Ne zaman destekli oturtmaya başladınız önemli olan o. Emekleme ve diş için erken daha. Benim oglumda 8.5 aylık diş yok emeklemeye de yeni başladı