Beyzaaa19 Kızlar salı 3 yaşında kızım kreşe başladı çok güzel diyordu herşey alışma süreci hızlı oldu ağlama vs olmadı hevesliydi.cums aldım okuldan halsizdi biraz ateş yoktu akşam üzeri ateslenmeye başladı 38 9 ilaç verdim hemen bugünde öyle isal ve ateşi var boğazı kipkirimizi halsiz sizce kreşe birdaha yollamaliyim onun içinde iyi oluyordu evde 3 aylık kardeside var hem bana hem ona çok iyi geldi ama hastandi iylesince yani yollamaliyim alırsam ona haksızlık yapar mıyım
jap Beyzaaa19 kreş, okul döneminde sık sık hastalık oluyo malesef. Bunun için almamalısınız diye düşünüyorum. Beslenmesinde biraz daha ek vitamin kullanın isterseniz
Uykucu Beyzaaa19 iyileşince gönderin sık sık hastalanicak bağışıklılık kazanicak. Diger sene daha az hastalanicak
cennet_kuslarim Beyzaaa19 maalesef kreşe başlayan çocuklar da hastalık durumu sık görülür kızınıza iyi geliyosa ben gönderme taraftarıyım çünkü evlerde nereye kadar tutabilcez bu illet yüzünden zaten sonu yok burdan kapmaz parka çıkarsınız ordan kapar bilmiyorum benim de kızım yeni başladı bizde de burun akıntısı öksürük oldu ama atlatana kadar göndermedim ama o kadar hevesli ki onun sosyalleşmeye yaşıtlarıyla vakit geçirmeye ihtiyacı var ben böyle düşünüyorum 🤷🏻♀️
Beyzaaa19 jap ek vitamin derken canım onerecegin bir şey var mı beynim durdu iki çocukla uğraşırken saat 2 oldu okudugumh bile algilayamiyorum vitamin ne onu bile unuttum inan
Lidya-t Alışır bence çok hassas yetiştirince en ufak şeyde hasta oluyorlar ama bünyeleri alışıyor. Gayette iyi olur her konuda bir kere hastalandı diye sürekli hastalanmaz
Beyzaaa19 cennet_kuslarim tabiki öyle bide 3 aylık oğlum var evde sürekli ona sarıyor anne otursun anne oyun oynasın istoykr hep küçük kızım oturamaz daha diyorum kızıyor vurmaya kalkıyor ama kreşe 4 gün gittik sürekli boyama yapmaya başladı kalemle geziyor biraz farketti tabi oturup boyama. Yaptiramazdim ama hastalık işte çok korkuyorum
Sila91 Beyzaaa19 cocuklarda salgın var,bir çoğu hasta. Ama kreşe devam ederse bağışıklığı güçlenir. Benim kızım 5 yaşında,3 yaşından beri gidiyor fazla hasta olmaz. Ama oğlum evde olduğu halde ondan daha fazla hasta oluyor. Gitsin kuzum okuluna annesi.
jap Beyzaaa19 vitaminin tanımını yaparak başlıyomuşum cevabıma😂 c vitamini gibi canım vücut direncini artırmak için. Hergün pekmezini balını meyvesini yesin mesela
Sedalinka12 Benim kızım da haziranda kreşe başladı başladıgından beri sık sık hastalanıyor ama böyle böyle bağışıklık kazanacak sanırım ateşli hallerine alıştık resmen maalesef normal zamanları sayılı oldu 😢