Umuttttt Ben de bittim valla. Aldı alacağını bu zamana kadar deyip teselli ediyorum kendimi. Hastane tipi mak işe yarıyor, sütü de arttırıyor diyorlar ama görüştüm fiyatlar çok yüksek. 1 ay için 290 TL istediler. 2. El bir makina alsam o daha uygun olur ama hastane tipi kadar verimli olurlar mı bilemiyorum. Kafam çok karışık.