aysee-gul58 Kızlar 13 aylık oğluma içim laktozsuz süt içiriyorum araştırdım çocuklarda içebilir yazıyor fakat yaş aralığı belirtilmemiş herhangi bir sakıncası olur mu olmaz mı diye de korkmuyor değilim
Mbal aysee-gul58 inek sütü doktorlar önermiyor. Bağırsaklara hiç iyi gelen bir şey değil. Her canlının sütü kendine. Yine de siz bilirsiniz. 🌷
nur-nr_123 aysee-gul58 kuzum ben 13. Ayından beri verdim 18.5 ayına kadar artık 1 haftada bı kez fln veriyorum dur o zmnda sadece aksm yatmadan 1 saat önce veriyordum
BirAlparslanAnnesi aysee-gul58 sütün hiçbir besleyiciliği yokki doktorlar zaten önermiyorlar süt tüketimini
aysee-gul58 Selinglr ama genelde de 1 yaş itibarı ile verilebileceğini söylüyorlar bilemedim ne yapsam bir sürü de süt aldım emmiyorda mamaların fiyatları desen uçtu gidiyor
aysee-gul58 nur-nr_123 benim oğlumda uykuya geçiş zamanlarında çok arıyor birde bir yere giderken küçük pipetli sütlerden alıyorum yanıma herhangi bir sorun olmadı dimi çocuğunuzda bende akşam yatmadan eğer uykusunda çok kıpır kıpır olursa uyku arasında 2 kerede gündüz veriyorum acaba çok mu
nur-nr_123 aysee-gul58 kuzum bana doktorum vermeden daha iyi demişti ama emzirmeyi bırakmak zorundaydım o zmnda yatmadan 1 saat önce 150 ml vermiştim asla günde 2 kere fln vermedim bn ve şimdilerde bıraktım yatmadan önce vermiyorum artık 1 haftada 1 bazen 2 haftada 1 kere fln veriyorum
Umay_ aysee-gul58 Günde 250 ml geçmeyin dedi benim doktorum. Fazlası kansızlık yapabiliyor sanırım. Dilerseniz miktarı buna göre ayarlayın. Benim bebeğim de 14 aylık. O yüzden yazdım.
aysee-gul58 Deletedmom5284 emmiyor mamayada gücüm yetmiyor ayda 2 kutu bitiyor neredeyse bende sütle devam ediyorum
nur-nr_123 aysee-gul58 sen. Bilirsn bide benim bebgim ekgıda çok güzel yiyordu o yüzden ben gündüze gerek duymadım aksm yatmadan önce verme sebebimde aksm yemegini erkn yiyorduk uykuya geçişine kadar açılıyordu o yüzden
aysee-gul58 nur-nr_123 bizde akşam yemeğini erken yiyoruz aralarda meyve felan yediriyorum ama arası yine uzuyor ve emmek istiyor bunu da biberonla gideriyor gündüz sütünü keseyim ben yok yok geceleri de içtiği az bişey zaten
nur-nr_123 aysee-gul58 anldm cnm sen bilirsin dediğim gibi çünkü yazan çok olur şimdi 2 yasa kadar doktorlar süt önermiyor ama bn verdim pişman da değilim doktorum vermeden iyi olur ama erkn bıraktığı için arada verdim emmeyi unutsun diye sende bnm aylarına gelince tamamen kesersin vermezsin ama yinede sen bilirsin
aysee-gul58 Deletedmom5284 evet baktım hatta aldım da yorumları okuyunca açmadan geri iade ettim yani açıkçası memnun kalmayan kalanlardan çoktu bende çocuğuma vermek istemedim
aysee-gul58 nur-nr_123 bilgiler için çok teşekkür ederim canım bende öyle yaparım inşaAllah çünkü başka türlü uyumak istemiyor sürekli göğsümü ariyor
Syldz aysee-gul58 bimde herhalde yanlış hatırlamıyorsam arkadaşım bir süt var onu veriyordu küçük küçük kutularda devam sütü mü ne öyle bir şeydi sorun yoktu iciriyordu doktoruna danış bence
aysee-gul58 Syldz devam sütü oluyor canım onu da kullandım yarım kiloluğu 4 küsur du bende 1 litrelik alsam daha iyi olur düşüncesiyle onu bıraktım