Minimalhanim şuan alım zamanı aslında 1ay önce tam alım zamanıydı eğer o zmn alsaydın uzuncu olabilirdin ama şuan aldıysan bn olsam al sat yapardım. Biz 5ay önce fln 25bin para kazandık al sat yaparak daha sonrasında daha az yatrm yapmak zorunda kaldık araba aldığımız için özellikle eşim maaşını aldığında cuma günleri yatrp haftasonu genelde yükselim olur pazar gece satardık o şekilde 2günde 7bin kazanmışlığımız var sonrasında düşüş oldu suan -10bindeyiz ama kat kat aldık zaten paramızı ana paramızı yani. Şuanda chz bence(!) durağan ama chr nin yükseleceğini düşünüyorum bnm paramın bi kısmı hotta ama bn tabi baya düşükten aldım aldığımın altına ineceğini hiç sanmıyrm o yüzden mecburen satmcm ama bn hotta potansiyel olduğunu düşünüyorum aynı zamanda bnb ltc matic btt trx dot tko bunların işerleyeceğini düşünüyorum bana göre işk etapta chr var. Chz işe işgili bi görüşüm yok chr ile karıştrmayın