Ereninannesi1 hazır kullanmasanızda evde kendiniz yapsanız daha iyi olmaz mı oğlum 5,5 aylk bnde başladm kendim yapıyorum şeftali armut elma yiyeceği kadar sıcak suya koyuyorum hafif ılınıyo çok da güzel oluyor elinizden geldiği kadar hazır vermemeye çalışın bence