TugceRain Yarın, bebeğimin dünyaya gelişinin 40. günü. Merak ediyorum acaba ne oluyor kırkından sonra. Ne değişecek? Huyunda, düzeninde falan. 40 günü iple çektim ama ne olucak merak ediyorum 😂
Uzaymekiii TugceRain 40 günlük olmuş oluyo tıpkı 30 günlük ya da 50 günlük olması gibi. Değişen hiçbi şey yok🤷🏻♀️😂 Benimki 2579842 günlük (3 yaşında) nasıl doğduysa aynı devam😂😂😂
Ktannesi TugceRain 40 gün değil de belli atak haftaları var her atak haftası biraz daha zorlu atak haftası bittikten sonraki süreç daha kolay oluyor, gece uykuları da gündüz oynamaya başladıkça kendi gazını çıkartmaya başladıkça filan düzene giriyor Allah in izniyle
Elifatm1 Uzaymekiii gece uykulari uzun olur, gündüz uykuları kısa olur diyorlar birde huysuzsa düzelir diyorlar. Bu şekilde olmuyor mu gerçekten 🤣
Uzaymekiii Elifatm1 uyku düzeni anne karnında nasılsa öyle oluyo yani bizim öyle oldu 🤷🏻♀️ Kaç kez hamileyken doktora gittim hareket etmiyo diye usg ile bi baktık uyuyomuş 😂 doğdu uyandırmadık büyüdü hala uykusu ağır ve çok uyur😂🤷🏻♀️ Huysuz da değil uykusunu aldığı sürece🤷🏻♀️😂 şimdi yine hamileyim mesela ve artık uykuya veda edicem farkındayım çünkü 7/24 tekmeleniyorum hiiiç durmuyor 🥲😂
TugceRain 614408eoa Hahaha ben gerçekten sanki bi anda ayaklanıp gidicekmiş gibi bekledim 😂 herkes kırkı çıksın bla bla bişeyler diyordu. Bugün nasılsa yarın da öyle olucak demekki 😂
TugceRain Ktannesi Bi ara sıçrama takvimi diye bir şey görmüştüm. O mu atak dönemleri? Ben onu uykuda sıçrama sandım. 😂😂 Gösterdiği günler daha fazla uykuda sıçrıyacak falan diye düşündüm 😂
Ktannesi TugceRain bebegin gelisim gösterdiği haftalar büyüme atağı yazarsanız Google da bulursunuz tabloyu
Ehsen TugceRain bende resmen bırakın günü saat saat saymıştım 40 i gelsin diye. Evet bir cok sey değişmiyor ama siz yeni hayatınıza alışıyorsunuz inanın bu bile bazı şeyleri kolaylaştırmaya yetiyor. Yani bence bebekten çok annede değişim oluyor.
Syldz TugceRain yok bacım yok değişen bir şey yok en fazla boyu kilosu değişiyor birde göz rengi felan onun dışında yok 🤣🤣