bitterdelisi244 cikolatali_waffle 10 da kalkıyor.. 2 ye kdae oynuyo falan 2 de bıda uyyor 3 bucukda kalkıyo bır bucuk saat işte… gecede 11 de uyyoruz :)
cikolatali_waffle nursocum olsun bol uyku iyidir 😁 benim oğlan yaklaşık 1 haftadır 2. Gündüz uykusuna çok direniyor uyumuyor da bana da erken geldi nedense
minikannesii @cikolatali_waffle genelde tek uyku yapıyor öğlen uykusu 1 en geç 2de sonra eğer akşam üstü dışarı çıkmışsak yorulmuşsa eve gelince bi 40 dk kadar ikinci uykuyu yapıyor. tek uyku yaptığı günler gece uykusuna 10 buçukta geçiyor eğer iki uyku yapmışsa 12de falan uyuyor
Selinglr cikolatali_waffle oglen 4 gıbı uyuyordu 6 gıbı kalkınca akşamda yatmak istemiyordu bu sefer gram kdar dinlenemiyordum boyle olmiycak dedim ve bıraktırdım 2 uykuyu boylelıkle akşamları en azından raahat ettim 😄
Deletedmom0099 cikolatali_waffle 14,5 aylık 2 uyku yapıyor ilk uykusu 2 saat, ikinci uykusu 2 saat şeklinde
eylulmin cikolatali_waffle bazen bir bazen iki. Tek uyku uyuduğu zaman gece uykusuna 8-9 da geçiyor. İki uyku olduğu zaman 10 geçebiliyor. O yüzden tek uyku yaptırtmaya çalışıyorum.
Momkids cikolatali_waffle iki uyku yapıyor bizimki de ama artık teke düşmek istiyorum gece çok uyanıyor çünkü 😑