Browni_61 Aybersa Bizm mahallede oglen 11 12 gbi basliuolr aksm 11 12de bitiriyolr.Şasiriyorm buranin düğünlerine okadr saat insan nasl ayakta durp oynar.
JackDaniels Aybersa ayy Allah yardımcın olsun hiç sevmem🤣🤣 benim oturduğum yerde de çok oluyor🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Aybersa Browni_61 çok abartı ya ,onlar için keyifli ama geri kalanlar için gerçekten çile 🤦 ,bayağı da fazlaymış orada 😏
1prens1prensess Aybersa kişiye bağlı sanırım o biz 23.00da biitricez diyerek izin almıştık dediğiniz saati geçmesin demiştiler
buradanbiratligecti Aybersa bence aksam 10 dan sonra en gec muzık gurultu tarzını bıtırmelerı gerek .
Aybersa buradanbiratligecti bence de öyle ,bir ara öyleydi sanırım ,gene uzatmislar, herkes yorgun ,bebek ,iş bir de bu gürültü işi 🤦
Browni_61 Aybersa Düğünlerin Bukadr uzun sürdüğünü ben ankarada gördüm. Bizim oralards salonda olsa okul onu veya ev onundede olsa en fazla 4 sat sürer
sarpinko Aybersa ay bence boyle seyler mahalle aralarnda cok yanls evet durumlari olmayalblr ama bari evinizde yapin.hasta olan var cocugu olan var yasli olan var ne bilim.acikcasi tasvip etmiyorum