pnr06 surekli sag. artacaktir. benimde oyleydi. bende hangisi etkisi oldu bilmiyorum. ama en azından sutum kaliteli olsun diye besinli seyler yemeye calistim. vegan oldugumdan sut urunleri tuketmiyorum. kuruyemisler onemli benim icin. findik Ceviz. kuru uzum incir kayisi. mesela sade soda artitir. magnezyumu yuksek olani tercih et derim. ugut tatlisi diye bi sey var. inanilmaz iyi icerigi var. bugday ciminden yapiliyor. ıspanaktan bile fazla demir var icinde. b12 bile var. bundan ye bence cocuga gecer sutten. hem senin icin iyi olur. malum depolar bosaliyor. trendyolda migros sanal marketten aldim ben.
ben bestlak damla, humana da icmistim. bunlarinda etkisi olduğuna inaniyorum.
mesela hurma yiyebilirsin. dut pekmezi kesin ye. imkanin varsa ibrahim saracoglununkini al derim. trendyolda satisi var. aslinda ek olarak butun pekmezleri de tuketebilirsin. sutun de. kaliteli olur. ama en onemlisi dut. karadutta tuketebilirsin
tahin kesin ama kesin tuket. inanilmaz kalsiyum var icinde. sutte yapar.
bunlari basta tuketiyodum. 8 ay sut sagmama bunlarin etkisi olduğunu dusunuyorum.
ek olarak gecenlerde sutum azalmisken solgar aldim. b12 de var icinde. sutumu artirdi.
en onemlisi de stres yapma. bana doktor hemsire vs 3 ay sagarsin en fazla demislerdi. hic oyle dusunmedim. her seyin bi alternatifi var diye olumlu düşündüm. dunyanin sonu degil sutun olmazsa. guzel dusun guzel olsun