6 ay 26 aylık oğlum. Yaklaşık 5. ayından beri senfoni orkestrası gibi 😁 istediği bir şey olmadığında çok net yapıyor belli ediyor artık kendini, ama bazen sadece öylesine ( yani bana göre, ona göre muhakkak bir sebebi var belki çocuk şarkı söylemek istiyor 😁 ) bağırıyor.