Arss17 Gamzeburkan olabiliyor demek ki ben normal dogum yaptım 2 ama bunda korkuyorum dogum dan yani sezeryan yapmazlar herhalde istege baglı 2 normal dogum dan sonra
Gamzeburkan Arss17 isteğe bağlı özel hastanede yaparlar bence devlet hastanesi yapmıyor zorunlu olmadıkça.