Merve99 Hanımlar kızıma bir bot beğendim. Bu kış yürür mü bilemiyorum şuan 8 aylık. Seneye olacak şekilde almak istiyorum. Diceksiniz neden ama aşırı beğendim almazsam içimde kalır yani. Demem o ki 20 22 aylık bebekleriniz hemen hemen kaç numara giyiyor. 😊
Noname21 Merve99 21 aylik 24 numara sandalet ve spor ayakkabı giyiyor birazcık büyük ama çok değil en fazla 23 olur yani
Bebegimm1 Merve99 bence seneye alın derim eger olmazsa boşuna almis olucaksiniz 8bck aylik bebegim 19 20 giyiyor mesela seneye kim bilir ne kadar buyur belli olmaz yani
Trkanmete Merve99 bu bebekten bebeğe değişir. Birde bazı ayakkabıların kalıbı dar bazıları bol oluyor. Mesala oğlum 17 aylık bazı ayakkabılarda 19 oluyor bazılarında 20 numara
Merve99 Noname21 alacağım botun da yorumlarına baktım herkes kalıbı büyük demiş 20 21 alsam mı diye düşünüyorum 🙄
Eminerd Merve99 oğlum 11 aylık 21 iyi gelmiyor ayakları taraklı olduğu için 😑 aldığımız ayakkabılar elimizde patladı 🥺
defnesmomm Merve99 çok beğendiyseniz bu kış için alın, yürümese de kışın gerek olacak bot/ayakkabı 😊 çabuk büyüyorlar, şimdiden kaç numara olacağını tahmin etmeniz zor
Deletedmom_36 Merve99 yaaa bunu bende gordum ve cok begendim☺️Ama soyle sizin bebeginiz kucuk oldugu icin bence deneyin gidipte gorerek alin cunku agir olabilir cizme yurumekte zorluk cekebilir ben hic boyle dikkat etmeden ayakkabi almistim cok begenere yeni yurumeye baslamisti ayakkabilar agir oldugu icin cok zorlanmisti giydiremedim
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Merve99 Ayağı tombik olur etli olur girmez sığmaz risk. 23 aylık bebeğim 23 numara giyiyor spor ayakkabı başka bir marka spor 24 anca oldu mesela. Bot daha denemedim riske atamam gidip deneyerek alacağım. 🤷🏻♀️