NorthLight Bayan milli voleybol takımımız yine Avrupa 3.su oldu, söylenecek çok şey var ama en önemlisi 1.lik bizim hakkımızdi 🤷 yine de tebrikler 🎊
Monaroka NorthLight çok güzel oynadılar hatta bu maçta da göz göre göre 1 sayıyı yediler, adiler. Emeklerine sağlık aslan gibi oynadılar
NorthLight Monaroka çerez takımlara evet mükemmel oynuyorlar, ama dişli rakip geldi mi moral motivasyon anında düşüyor, dün Sırbistana karşı değil boskovice karşı oynadılar sadece 🤷♂️