Merhaba 6 Ay 20 günlük bebeğim..Doğum kilolarımı vermek istiyorum tabiki biliyorum emzirdiğim için eski kiloma hemen dönemem ama en azından biraz da olsa yavaş yavaş vermek istiyorum artık..Hem süt yapan hem de beni zayıflatacak🤪 bi önerisi olan var mı?