ATC  merhaba kızlar ben doğumda hastane de masaya koymak için kuş lokumu aldım bim den kutulu böyle şeffaf poşete koyup kutuya koyucam 34+3 günlük hamileyim acaba böyle hazırlayıp buzdolabında mı bekletmeliyim yoksa valize mi koymalıyım valize koyarsam bayatlar mı ya da buzdolabında bayatlar mı ilk doğumum erken doğum o yüzden bunda herşeyi önceden hazırlamak istiyorum
iki_prens_annesi ATC Valize deglde buzdolaba koyarsn cnm sicakda mayisir allah bi awazda kurtarsin hayırlısı ile kucagina alirsn bebegini 😍
iki_prens_annesi ATC yok yok bayatlamz bazen bnde aliyom gunlerce kaliyo ama yine bi tadina bakarsn ona gore hazrlarsn tabi 🤗