Elifatih25 mycutebaby canım tereyağında pekmezi erit ılık bir şekilde yuttur. Bize dokdorumuz öyle söylemisti ilaclık bir durumu olmadığı için.
Haticedd Benimde 9ay olcak pekmez tereyağı erittim öneri üzerine verdim çok şükür azaldı kesti hatta öksürüğü
Elifatih25 mycutebaby iki yemek kasigi tereyagina bir yemek kasigi pekmez katabilirsin. Kalirsa cam kavanoza koy. Benmari usulu tekrar ılıtıp yutturursun
Elifatih25 mycutebaby ha bide cok az su ekle yine bi yemek kasigi olabilir cok kati olmasinki kolay yutabilsin
Haticedd mycutebaby 1 yemek kaşığı tereyağ bı yemek kaşığı pekmez yaptım canim kalanida minik kavanoza koydum verdim bikac kez