alisileedis Oğlumu ağlarken gördüğüm her an içim eziliyo doğdu doğalı hastanelerde yavrum, şuan en güzel etkinlikleri en güzel oyunları oynamamız gereken zamanlarımız hep hastanede geçiyo ben iyi bi anne değilim galiba bakamıyorum ona .
Zlm alisileedis üzülmeyin diyivem ama bende aynı şeyi düşünürdüm benim kızım kolikti benim yüzümden oldu diye çok üzülmüştüm Ama sizin suçunuz değil Allah şifa versin dermanı olmayan dert vermesin
deletedmom1106 alisileedis ne alaksası var sen dünyanın en güçlü annesisin onun senin gülümsemene ve sarıp sarmana ihtiyacı var
1176asklarim alisileedis ne anneler var..sen kendini böyle suçlama..benim 3 evladım var.yeri geliyo çok gerilip sesim yükseliyor istemsiz…olabiliyor olmaz diyene inanmıyorum..ki senin sağlıkla ilgili senin ne suçun olabilir .çocuk bu hastalanıyor. .benim kızım her ay nerdeyse atesleniyor…ama ona aslında gözüm gibi bakıyorum..havalar değişiyor vs rabbim dermanı olamayan hastalık vermesin..bugünler geçecek. Sabır.
Pamukhanim alisileedis neden kendini sucluyosun açmi bıraktın sevmedinmi agladiginda kosmadinmi. Neden sen hasta edeceksin güneşin altindami bıraktın ayazda soguktami bıraktın ne yaptın canım
alisileedis Zlm Aminnnn kendime hakim olamıyorum öksürükten boğuluyo kuzum yüzüme bakıp gülümsüyo o benden daha güçlü 😔
alisileedis deletedmom1106 Sarmaz olurmuyum içime sokasım geliyo parçam benim ama işte sanki hep eziyet ediyomuşum gibime geliyo 😔
Sonsuzmutluluk alisileedis Geçici bir durum üzülmeyin benim kızımda 8 aylkken bronşit oldu 10 gün bizde hastanelerdeydik dediğiniz gibi boğulurcasına öksürüyordu benim kızımın damarlarınıda bulamıyorlar çok canı yandı.bronşit olmadan 2 hafta önce yataktan düştü acillerdeydik yine çok canı yandı bende çok kahrettim kendime ama bazı şeyleri engelleyemiyoruz önüne geçemiyoruz başa geliyor bir şekilde biz onlara zarar gelsin istermiyiz. Kendinizi toparlayın herşey gelip geçiyor Rabbim dermansız dert vermesin yeterki
alisileedis 1176asklarim Aminnnn 🤲 ne biliyim yüzü gözü soldu hiç keyfi yok onun 1 yok benim 100 yok 😔
deletedmom1106 alisileedis düşünme öle bende sarılık oldu foto terapi alırken göz bandını sıkı takmısım oda baya derin iz yapmıstı kafasına eyvah bıngıldagı ezildi die gece hastanede aglamaya basladım o aglamam dr geldi komple içi döktüm emziremiyorum bakamıyorum bi bandı bile takamıyorum yok sürekli kan aldırıyorum falan filan adam gülmüştü bana 😂😂😂
alisileedis Pamukhanim Nasıl hasta olduğunu bile anlamadım o kadar dikkat ederim ki hergün temiz hava almaya çıkarırım. Terine üstüne başına hep dikkat ederim ama öyle bir hasta ki şuan sanki karda yatırmışım
deletedmom1106 alisileedis öle deme işte bu ilk başlarda sıkıntı yetersiz hissetme oluyo ama şöyle düşün onlar bu dünyaya bizim gibi alışkın değiller havadan nem kaparlar Bide şöyle düşün annesi olmayan çocuklar var onlar napsın peki sen dr götürüyosun en kötü ağladığında sarıp sarmalayıp senin konu alıp sakinleşmesini sağlıyosun Mutlu olup olmadıkları henüz belli olmazki ben 35 yasındayım annem bi seni mutlu edemedim der acele etme daha uzzun yıllar var önünde ayrıca sen cok güçlüsün ve onun senin sadece sevgine ihtiyacı var gerisi halloluyo bi şekilde
Pamukhanim alisileedis bünyesi müsaittir annesi hasta olmaya narindir nazlı dir belki suçlama kendini rabbim şifa versin melegine
alisileedis Sonsuzmutluluk Benim bebeğiminde damarlarnı bulamadılar delik deşik oldu yavrum 😔 bide normalde çok sakin bi bebekti o kadar korktu o kadar çok ağladı ki doğdu doğalı hiç bu kadar ağladığını görmemiştim.
Sonsuzmutluluk alisileedis sizi çok iyi anlıyorum aynı şeyleri yaşadım bende benim bebeğimde çok sakindi çok ağladı çok korktu damarlarını bulmak için çok hırpaladılar el kol denediler en son ayaktan serum takıldı ama hepsi geçiyor üzülmeyin ya dermansız bir dertleri olsaydı Rabbime emanetler kendinizi toparlayın bolbol öpün bebeğinizi kucağınızda tutun hep.neşelendirin konuşun ben yanındayım diyin anlıyorlar bizi.. dediğm gibi herşey geçiyor her gecenin bir sabahı oluyor siz kendinizi toparlayıp sabredin
alisileedis Sonsuzmutluluk Kucağımdan inmiyo zaten daha 4 aylık ama sarılıyo resmen bana sanki 😔 şu günler geçse kendilerine sahip çıkabilecekleri yaşa gelseler 🤲
alisileedis deletedmom1106 Doğru Allah hiçbi yavruyu annesinden ayırmasın 🤲 insan bebeği için hep4/4 lük olmak istiyo galiba olamayıncada böyle hissediyo 😔