Esmanurr Merhaba kızlar 1 ay 4 günlük olduk oğlum ilk zamanlar her saat başı emiyordu şimdi çok sık emmiyo doymuyo desem ağlamıyorda 2 3 saatte bir emiyo ilk zamanlar 2 3 saat beklemezdi normalmi acaba bu
Deleted12 Esmanurr doktorunuz 1 aylık kontorlde ne zaman emzirmwniz gerektiğini söylemedi mi. Ne zaman isterse o zaman ver ama saat olarak 3 saat iyi. Simdilik