Merhaba anneler. Bebeğim 2.5aylık ve dogdugun dan bu gune kadar hep nefes alırken bır hırıltısı var. Burnu acık ama tıkalı gbı belirtileri var. Doktora getirdik cıgerler ıyı fakat burnun arkasından akıntı oluyor dedı serum fizyolojik yapıyoruz fakat degısen bir sey olmuyor hırıltısı gitmiyor bu durumu yasayan varmı