Fatmaaa_klnc Arkadaşlar yaklaşık 10 gündür ateşimiz var ağrı kesici ile düşüyor fakat geçmiyor doktorumuz covid 19 teşhi koydu eşim de de pozitif çıktı ben negatifim ama sizin bebeklerde covid geçirip böyle olan var mı aranızda ?
Perimasali Fatmaaa_klnc lütfen doktorunun tavsiye ettiği şeyler dışında bir ilaç vs kullanmayın bazı ilaçlar covitte kullanılmıyor özellikle doktorunuza sorun
PamirVefa [silindi] resim nasıl atılır bilmiyorum bitkisel takviye emerek kullanılan bir ürün fakat bebek henüz ek gıdaya geçmemiş o yüzden sizin kullanmanız gerekiyor
Fatmaaa_klnc Perimasali Doktorumuzla görüşürüz sürekli zaten ama geçmiyor bu kadar uzun sürer mi onu da bilmiyoruz şaşırdık kaldık açıkçası