bdoran Serapveminikleri ben ortaköye atandım eşimde emniyette çalışıyor aracımız da olduğu için çok önemsemedik merkeze uzaklığını
Momstar bdoran harika bir yer 3 yıl görev yaptım orda inanın çok pişmanım ordan geldiğime😔hangi okula çıktı tayininiz? Mardin merkezdesiniz hiç bir sıkıntıyla karşılaşmasını ben 10 sene önce oradaydım o zaman bile çoğu büyük şehirden daha medeniydi
bdoran Momstar Ortaköy beldesinde bir liseye atandımm, gerçekten bizde çok beğendik eşimle İstanbul dan sonra nefes almak için güzel şirin bir yer 🙂