Kızlar optiproyla comfort arasındaki fark ney ? Ben optipro kullanıyorum SMAdan gaz konusunda memnunum ama geçtiğimden beri afedersiniz ama kakası yeşil ve kokuyo.. Optiproda da değişik bi tat var diğer mamalar gibi değil. Aptamil kullanıyodum çok aşırı gaz yaptı bıraktım