Ebruyvz Oykusmummy benim bebeğim de evolvia kullanıyor ve 2 aylık aynı ayak bizde de oluyor mamadan olduğunu düşünmüyorum benzer durumlar aynı aydaki bebeklerde oluyor
Deniz163416 Mervelivos comfort deneyebilirsiniz ozaman bennikisinide denedim optipro bize iyi geldi şuan ona devam ediyorum
SmyRa_ Mervelivos Aptamil prosyneo hiç bi sorun yaşamadım 5 aya kadar kullandım anne sütü almıyordu bebeğim 🥰
Olric11 Mervelivos bebelac gold aptamil conformil evolvıa Ac frısoloc gold bunlar gaz ve kabızlık için kullandığım
Benbenim2 Mervelivos kesinlikle hipp tavsiye ederim bu arada kabızsa mamasının içine 2 damla hakiki zeytinyağı damlatabilirsin