1prens1prensesannesii Kızlar bir kaç gün önce hastaneye gittim ateş vardı. Boğaz ve kulak enfeksiyonu olmuş. Dplven calpol ve agumentin vermişti doktor.. Şimdi de öksürmeye başladı hafif hafif.. Evde neler yapabilirim? Nasıl geçiririm?