Asafemir evet olduu kızım 9 aylık, hala yorulunca dikiş yerim komple kızarıp kabarıyor benim de sizin gibi yapıştırma, bir de uç yerleri ara ara beze gibi oluyordu hala olabiliyor hepsi normalmiş. İyileşirken ve zorlanınca olabiliyormuş sormuştum doktoruma😊