Bence en iyisi mama takviyesi yapman korkma bırakmaz memeyı benım oglumunda vardı sarılıgı ben 4. Gündü mama vermeye basladım cok sukur kısa zamanda gectı mamayı verdım uykuya daldırmadan arkasına memeyı verdım ki unutmasın dıye sarılık gecınce bıraktım mamayı