Anne888 Kuzlar avent kullanıyorum meme reddi yapacak gibi arada emerken çıkıveriyor almıyor memeyi biberonu veriyorum onu hemen alıyor bazen hızlı akıtıyor bazen yavaş neden böyle oldu anlamadım ya lansinoh iyi diyorlar siz ne kullanıyorsunuz??
Teemo07 Anne888 lansinoh kullanıyorum 5 aylık hala yavaş akımı kullanıyorum ama yinede meme reddi yaşadım 1 aydır çekiyorum 🥺 aslında biberonu denedim ordan sütü çekmek daha zor. Ordan tek gelirken memeden 4 geliyor. Anlamadım bu bebelerin derdi ne
AdaSuKadir Anne888 canım ben mamajonunun biberonunu kullanyrum hem akışı cok yavaş o cekiyo öyle geliyor ağzına tavsiye ederim
Anne888 Teemo07 keyifleri öyle istiyor demek 🤷🏻♀️ Bende alacağım yavaş akım nereden almam gerek acaba ??