Bebegim 1 yasinda en fazla 300ml vermeye calisiyorum, tavsiye edilende bu. Ama bazen okuyorum daha cok veren var. Acaba daha cok mama icin bebekler daha guzel boy vs.atiyormu? Bilemedim? Siz ne kadar formul mama veya inek sutu iciriyorsunuz 1 yasindaki bebeginize?