Kızlar bizim şimdi istediğimiz gibi bir ev alıp kredisini ödeyecek maddi durumumuz yok. 4 yıldır evliyiz ve eşimin işinden dolayı yerleşeceğimiz şehir belli değildi ev almadık şimdi de ev fiyatları uçtu gitti. Bir şekilde yatırım yapmak istiyoruz şimdi yaşadığımız şehirde üniversite bölgesinde bir çok apart var birini alıp kiraya vermek mantıklı mi sizce?