AsilGulhan 10 aylık bebegiim anne sütü nerdeyse tamamen kesti ek gıda kabul etmiyor. Mama denedik kabul etmiyor ne yapacagım bilmiyorum her ögüne farklı lezzetler yapıyorm gene olmuyor. Ne yapmalıyım
karamm AsilGulhan 1,5 yaşına gelecek iştahsız yemiyor ne yapsam yemiyor en fazla 2lokma bı çaresi varsa bende öğreneyim
melike5461 AsilGulhan arı mama denedin mi canım ? Benim bebeğim çok severek yiyo. Birde meyve püreleri falanda verebilirsin onuda mı yemiyo.
AsilGulhan Walla ben artık onunla beraber üzüntüden zayıflıyorm emmediği için sütüm de yok gibi nerdeyse çok kötü bir durum.