defnosgeldii Bizde battaniye arasında sallamaya alıştırdık svava hamak aldık henüz kurmadık ama inşallah yatar içinde battaniye arası hissini alıp yoksa tek başıma mümkün değil uyutamıyorum valla 3 aylık :((
melike5461 defnosgeldii bizde öyleydik 40ı çıktıktan sonra çıldırdı resmen akşam olunca ağlamaya baslıyodu elimizde sallayınca duruyodu sadece neler çektim aksam olcak diye korkuyodum Allaha şükür geçti gazdan oluyo
melike5461 defnosgeldii ben svavanın salıncağını sipariş verdim sende al istersen post açtım hatta alanlar çok memnun zıp zıp hamak olanı ondada elinizde sallıyomuş gibi hisseder sizde rahat edersiniz birde bi kere sallayınca baya sallanıyomış sürekli sallamak zorundada kalmicaz
Eymen20211 melike5461 ben kullanıyorum aşırı aşırı aşırı memnunum büyük beşiğimiz var ama oturma odasındaykrn çoğunlukla orda yatıyor uyuyor oynuyor