Bebeğim 4 aylık yaklaşık 2 haftadır sütüm emzirmeye başladığımda geç geliyor elimle sıkıyorum hemen gelsin diye bebeğimde sinirlenip ağlıyor tabiii acaba sütüm azalıyormu ne yapmam gerekiyor fikri olan ve aynı şeyi yaşayan varmı hayırlı ramazanlar diliyorum☺️🙏🏻