Efe34 oğlum 15 aylık şu an o hastalığı atlatiyoruz. Cumartesi akşam ateşi başladı pazar, pazartesi devam etti 39 bile gördük. Pazar günü yüzü hariç tüm vücudu döküntüleri başladı. Pazartesi ağzında da çıktı. Ne yedi ne içti ne uyuyabildi yavrum. İki gün gece gündüz ne çektik. Pedifenle ateşini düşürüyordum, döküntüler için de bir losyon verdi doktor onu kullandım. Malesef başka yapacak hiçbir şey yok zamanla kendiliğinden geçiyor. Bizim şu an döküntüler kabuk bağladı geçiyor yavaş yavaş. Size de çok geçmiş olsun.