Zehra603 Kızlar merhaba 21 gün önce sezeryan dogum yaptim 2 gündür dikisimin bir ucu sivilce olmuş gibi ufacık şişmiş neden öyle oldu bilen varmi iltihap falanmi?
BirAlparslanAnnesi Zehra603 hayır ya kim diyo onu antibiyotik krem verir büyük ihtimal bendede olmuştu ama bana doktorum demişti iç dikişin bitiş yeri 2-3 hafta sonra ucu hafif sivilce gibi olur elleme kendi kendine geçecek demişti.millet ne kadar seviyo insanları korkutmayı