Gulsen4224 Kullaniciadimi benim oğlum baya esmerdi 6 ayda felan açıldı ama değişiyor Bebekten bebeğe 🙈🤭
Gulsen4224 Kullaniciadimi 6 ayda açıldı cnm ama bebeklerden bebeklere göre değişiyor kimisi kırktan sonra kimisi aylardan sonra belli olmaz ☺️
Zerdenez Kullaniciadimi Ben çok istiyorum inşallah benimki de bana benzer şu an iki aylık hala baba bakalım bir ay daha beklim 😂
Birdunyagezegen Kullaniciadimi Benim kızım süt beyazdı doğduğu vakit 5 aya kadar. Sonra git gide daha buğday tenli oldu 😊
muhendisanne1 Kullaniciadimi 4 ay falan ama değişebilir yani şimdi bi de kış geliyor ya iyice beyazlar bebeğiniz güneş çok göremeyince😅
defnemilam Kullaniciadimi ilk dogdugunda pembe beyazdi sonra sariligi yukseldi baya esmerlesti tekrar beyazlamasi 4 ayi buldu.
Kullaniciadimi defnemilam ah evet sarılık uzayınca asla beyazlamıyor. Bizim de ilk sarılık oldu ama çok düşük değer ve hemen geçti