Cok saçma geliyor bana doğması gereken hafta olarak hesaplandığında.
benim oğlumda 38+2 de doğdu sımdı nıye 40 hafta olarak gireyim onu.
hoş hesapladığımda kendi doğduğu haftaya göre hep ataklar doğru tutuyor hareketleri huysuzluğu.
doğması gereken haftayı girdiğimde cocugumla alakası olmuo 😂